سلام به وب سایت خوش آمدید

دانلود گل های بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

دانلود گل های بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

يکشنبه 19 ارديبهشت 1395
20:36
گلچین وب

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

نتیجه بازی: پرسپولیس 4 - 2 گسترش فولاد تبریز

دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 19 اردیبهشت 95

منبع: سرویس ویدیو ورزش 3

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در روزی که استقلال چهار گل از تراکتورسازی دریافت کرد با 4 گل گسترش را شکست دادند تا همه چیز به هفته پایانی کشیده شود و البته شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی به بیش از 50 درص افزایش دهند.

داور: اشکان خورشیدی کمک داوران: رضا سخندان و سعید علی نژادیان تماشاگران: 5 هزار نفر

استادیوم: یادگار امام تبریز

گسترش فولاد:

داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی (محمد امین درویشی 61)، محسن حسینی، داریوش شجاعیان، مصطفی اکرامی، سامان نریمان جهان (دقیقه 46، لئوناردو پیمنتا) و امیرحسین کریمی
سرمربى: فراز كمالوند


پرسپوليس:

لوبانوف، محمد انصاری، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضائیان، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربى: برانكو ايوانكوويچ

اخطار

کمال کامیابی نیا (60) - مایکل اومانیا (77) - رامین رضاییان (79) از پرسپولیس

شهرام گودرزی (60) از گسترش فولاد

شرح گل

گسترش صفر پرسپولیس یک: ( دقیقه 31، فرشاد احمدزاده): روی یک ارسال و تاثیر علی علیپور که با دفع ناقص نوشی همراه شد، احمدزاده موفق شد دروازه خالی را با ضربه سر باز کند و تیمش را به گل برساند.

گسترش فولاد صفر پرسپولیس دو: ( محمد انصاری، دقیقه 43): محمد انصاری با شوتی دیدنی و زمینی گل دوم تیمش را از راهی دور به ثمر رساند تا پرسپولیس با دو گل از میزبان خود پیش بیفتد.

گسترش فولاد یک پرسپولیس دو : (دقیقه 55، محمد ابراهیمی) روی خطایی که کامیابی نیا مرتکب شد، گسترش روی قوس محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را ابراهیمی به زیبایی وارد دروازه لوبانف کرد.

گسترش فولاد یک پرسپولیس سه: ( دقیقه 70، امید عالیشاه): کاپیتان پرسپولیس روی یک ضربه کرنر که توسط مسلمان ارسال شد اینبار در نقش گلزن ظاهر شد و گل سوم تیمش را درون دروازه گسترش قرار داد. عالیشاه بعد از گلزنی شادی گلش را با بازوبند این تیم به نمایش گذاشت.

گسترش یک پرسپولیس چهار (امید عالیشاه، دقیقه 85): یک سوپرگل از سوی امید عالیشاه نتیجه بازی را به سود پرسپولیسی ها با چهار گل به جریان انداخته است. شوت راه دور این بازیکن از فاصله 32 متری دور از دستان نوشی صوفیانی به تور دروازه رسید.

گسترش 2 پرسپولیس 4 : (دقیقه 86، داریوش شجاعیان) اشتباه مهلک و مرگبار الکساندر لوبانف، داریوش شجاعیان را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد تا این تیم اختلاف را به دو برساند و از تفاضل گل سرخ ها در این روزهای حساس نیز بکاهد.

شرح نیمه اول:


پرسپولیسی ها با در اختیار گرفتن جریان بازی و مالکیت توپ بر حریف تسلط یافتند و فراز کمالوند قصد داشت با اجرای پرس همانند بازی با نفت این تیم را دچار مشکل کند اما برانکو نشان داده که دو بار تسلیم یک اتفاق نمی شود و به خوبی توانست از این نقشه خلاص شود و با دو گل نیمه اول را به سود خود خاتمه دهد.
بعد از فشار ابتدایی گسترش فولاد روی دروازه پرسپولیس، این احمدزاده بود که از اشتباه نوشی صوفیانی استفاده کرد و توانست بازی را به سود سرخپوشان با یک گل برتری به جریان در آورد. در ادامه نیز گسترشی ها که در دو هفته مانده به پایان لیگ دغدغه ای آنها را تهدید نمی کند تسلیم حریف شدند و سرخپوشان توانستند میانه میدان را نیز با کمک کمال و مسلمان از آن خود کنند و در نهایت با گلی که محمد انصاری از فاصله 35 متری وارد دروازه این تیم کرد با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش بیفتند.

دقایق حساس

دقیقه 3: اولین حمله از سمت گسترشی ها توسط سامان نریمان جهان شکل گرفت که کمک داور به نشان آفساید پرچم خود را بالا آورد و مهاجم این تیم را متوقف کرد.

دقیقه 4: شوت از زاویه بسته محمد ابراهیمی با عبور از خط عرضی دروازه لوبانف به بیرون رفت.

دقیقه 5 تا 12: پرسپولیسی ها قصد دارند با پاس های کوتاه به دروازه گسترش نزدیک شوند و شاگردان کمالوند هم با پرس پرفشار خود مانع از این اتفاق می شوند. پاس های اشتباه مولفه نمایان این دقایق از بازی بود.

دقیقه 13: ارسال ضربه ایستگاهی به درون محوطه جریمه با گل گسترش توسط حسینی همراه بود که خورشیدی آن را به دلیل آفساید نپذیرفت تا بازی بدون گل به جریان بیفتد.

دقیقه 15: خطا روی رامین رضاییان توسط مگنو باتیستا یک ضربه ایستگاهی نصیب پرسپولیس کرد.

دقیقه 16: این ضربه ایستگاهی را مسلمان به سمت محوطه جریمه فرستاد که توپ به هیچ کدام از حمله وران پرسپولیس نرسید تا داوود نوشی بازی را بار دیگر آ؛از کند.

دقیقه 17: بار دیگر سامان نریمان جهان عزم دروازه پرسپولیس کرد که هماهنگی دو مدافع میانی پرسپولیس او را در منطقه آفساید قرار داد.

دقیقه 22: شوت از داخل محوطه جریمه توسط علی پور با واکنش نوشی صوفیانی همراه شد که ضربه برگشتی را مهدی طارمی در آستانه دروازه خالی نتوانست باز کند و توپش فضای بالای دروازه را طی کرد.

دقیقه 26: شوت سامان نریمان جهان را اینبار الکس لوبانف از آن خود کرد تا گسترش در به ثمر رساندن گل ناکام بماند.

دقیقه 29: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر ناقص امید عالیشاه همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 36: سامان نریمان جهان روی یک ضد حمله با طی کردن بیش از نیمی از زمین از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپش با برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت. روی این کرنر گسترشی ها به نتیجه ای نرسیدند.

دقیقه 39: کات بک علی علیپور برای فرشاد احمدزاده، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه اش با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 40: حرکت درویشی از جناح چپ پرسپولیس با خطای انصاری همراه شد تا گسترش صاحب یک ضربه ایستگاهی شود، این ضربه را شجاعیان فرستاد اما مدافعان پرسپولیس زودتر از زرد و آبی پوشان گسترش آن را دفع کردند.

دقیقه 45: در آخرین ثانیه های بازی، رامین رضاییان فرصت خوبی برای تثبیت برتری تیمش داشت که ضربه اش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه سر کمال کامیابی نیا به شکلی خطرناک از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت تا این هافبک دفاعی از رسیدن به گل ناکام بماند.

دقیقه 59: روی اشتباه انصاری و پاس او به بازیکن حریف، پیمنتا صاحب فرصت شوتزنی شد که ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 67: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را رامین رضاییان مستقیم به سمت دروازه زد که نوشی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 74: ضربه محمد ابراهیمی از کنج محوطه جریمه را الکساندر لوبانف در دو مرحله از آن خود کرد تا این فرصت برای گسترش ناکام بماند.

حاشیه

* طرفداران گسترش با تشویق بازیکنان این تیم آنها را به سمت جایگاه خود فراخواندند.
* مهدی طارمی در حالی برای عکس تیمی حضور یافته بود که تی شرت منقش به عکس یکی از شهدای حرم را در دست داشت.
* چندین صندلی از سوی طرفداران گسترش کنده شد تا اینگونه آنها در میزبانی مهمان وار خود در یادگار امام به همشهری شان یعنی تراکتورسازی ضرر بزنند.
* در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس با تشویق هادی نوروزی، کاپیتان فقید خود یاد و خاطره او را زنده نگه داشتند.

نتيجه و خلاصه بازي گسترش فولاد و پرسپوليس يکشنبه 19 ارديبهشت

mygreatwin.rozblog.com/post/192
19 دقیقه قبل ... نتیجه نهایی استقلال تراکتورسازی یکشنبه 19 اردیبهشت 95 ,دانلود خلاصه ... نتیجه خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 .

خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

bartarinha90.rozblog.com/.../خلاصه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-...
6 hours ago - نتیجه نهایی استقلال تراکتورسازی یکشنبه 19 اردیبهشت 95 ,دانلود خلاصه ... نتیجه خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 .

نتیجه زنده بازی امروز پرسپولیس و گسترش فولاد -یکشنبه 19 ...

varzeshonline.blogsky.com/.../19/.../نتیجه-زنده-بازی-امروز-پرسپ...
2 hours ago - نتیجه زنده؛ گسترش فولاد 0 - پرسپولیس 0 ... تاریخ ارسال: یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 18:14 | چاپ مطلب. نظرات (0). برای نمایش آواتار خود در ...

نتیجه بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 - جدیده

jadideh.ir/نتیجه-بازی-پرسپولیس-گسترش-فولاد-یکشنبه-19-ا...
11 hours ago - نتیجه بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 + دانلود خلاصه و گلها-نتیجه بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 , دانلود خلاصه پرسپولیس گسترش. ... از طرفی قرمزها چشم به بازی های سخت رقبا دارند و اینکه دوباره صدر را پس بگیرند. ... گسترش فولاد: محمد ابراهیمی ۱۰ گل

نتیجه خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه ۱۹

heatleap.ir/نتیجه-خلاصه-و-گلهای-بازی-پرسپولیس-گستر/
12 hours ago - اخبار جدید و تازه – دانلود فیلم و آهنگ و پایان نامه , دانلود بازی و نرم افزار اندروید ... و گلهای بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95.

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 19 اردیبهشت 95 + گلها و خلاصه ...

nemonesoal.blog.ir/.../19/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فو...
1 hour ago - برچسب ها: نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 19 اردیبهشت 95، ... دانلود گلها و خلاصه و حواشی بازی + گزارش کامل ... در یکشنبه 19 اردیبهشت 95، نتیجه فیلم خلاصه گلهای بازی پرسپولیس و تراکتورسازی 19 اردیبهشت 95.

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 ...

khabobidar.blog.ir/.../19/نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-گسترش-فو...
6 hours ago - نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 ... بازی پرسپولیس و گسترش فولاد,گل های بازی پرسپولیس و گسترش ... دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 19 اردیبهشت 95 (بعد از بازی).

گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95

behtarinha.nasrblog.com/.../گل+های+بازی+پرسپولیس+و+گستر...
دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 19 اردیبهشت 95 (بعد از بازی). پرسپولیس امروز با این ترکیب به میدان خواهند آمد: لوبانوف، محمد انصاری، لوکا ...

بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 | داورنیوز

akhbar90.web.laserland.ir/page-341201.html
5 hours ago - بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 ... بازی پرسپولیس و گسترش فولاد,گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه ... دانلود خندوانه پنج شنبه 16 اردیبهشت 95 | ویژه مبعث| ارشا قدسی و نبویان · بازی ...

خلاصه بازی گسترش فولاد و پرسپولیس یکشنبه 19 اردیبهشت 95

www.patogh95.ir/خلاصه-بازی-گسترش-فولاد-و-پرسپولیس-یک...
52 mins ago - خلاصه بازی گسترش فولاد و پرسپولیس یکشنبه 19 اردیبهشت 95,نتیجه گسترش فولاد و پرسپولیس یکشنبه 19 اردیبهشت 95,فیلم گل‌های ...

نتیجه خلاصه و گلهای بازی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 ...

www.cafepars.com/نتیجه-خلاصه-و-گلهای-بازی-پرسپولیس-گست...
11 hours ago - نتیجه نهایی پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 دانلود خلاصه پرسپولیس گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 , فیلم بازی ...

دانلود کلیپ بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز یکشنبه 19 ارديبهشت 1395

www.khabarnewss.ir/Forum/Post/71
1 day ago - تعداد بازدید 1. دانلود کلیپ بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز یکشنبه 19 ارديبهشت 1395. نویسنده, پیام ...

نتیجه بازی نفت تهران و فولاد 19 اردیبهشت 95 | گلها و خلاصه امروز

wikipedia.avablog.ir/.../نتیجه+بازی+نفت+تهران+و+فولاد+19+ارد...
5 hours ago - ... اردیبهشت 95 + فیلم، نتیجه بازی امروز نفت تهران و فولاد در یکشنبه 19 اردیبهشت 95، نتیجه بازی نفت تهران و فولاد ... برای دیدن نتیجه نهایی و دانلود گلها و خلاصه و حواشی بازی ... دانلود گلهای بازی نفت تهران و فولاد 19 اردیبهشت 95 .... نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 19 اردیبهشت 95 | گلها و خلاصه امروز.

بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95 | برترین ...

akhbar90.shiektarinha.ir/page-341201.html
نمایش اسم و فامیل شماره های مزاحم ... بازی پرسپولیس و گسترش فولاد,گل های بازی پرسپولیس و گسترش فولاد یکشنبه 19 اردیبهشت 95, ... دانلود خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز 19 اردیبهشت 95 (بعد از بازی) ... 95 + دانلود خلاصه و گلها | نتیجه بازی استقلال تراکتورسازی یکشنبه 19 اردیبهشت 95 + دانلود خلاصه و ...

[ بازدید : 3256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گلچین وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]