سلام به وب سایت خوش آمدید

آرشیو مطالب 1395 | گلچین وب

مردانی که آلزایمر آنها را تهدید می کند

چهارشنبه 12 خرداد 1395
21:30
گلچین وب

چه مردانی در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند

مردان مسنی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند، با ریسک بالاتر ابتلا به آلزایمر در طول 8 سال بعد مواجه هستند.

محققان در مطالعات اخیر خود دریافته اند مردان با افزایش سن کروموزوم Y خود را در برخی از سلول های خونی از دست می دهند. این روند بخش عادی افزایش سن است.

مطالعه سال 2014 نشان داده بود مردان مسن بدون کروموزوم Y بسیار در معرض ریسک ابتلا به سرطان قرار دارند و نسبت به سایر مردان عمر کوتاه تری دارند.


پیری ، افراد در معرض آلزایمر ، خطرات از دست دادن کروموزوم

تاثیر پیری بر افزایش خطر ابتلا به آلزایمر

به گفته محققان، مردانی که کروموزوم Y خود را از دست داده اند در حدود هفت برابر بیشتر از در معرض ابتلا به آلزایمر قرار دارند.

یافته های این مطالعه مبتنی بر نمونه خون بیش از 3200 مرد اروپایی با میانگین سنی 73 سال بود. در مجموع 17 درصد از این مردان در برخی سلول های خونی شان کروموزوم Y خود را از دست داده بودند.


[ بازدید : 1510 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مغز هسته زردآلو را بخوریم یا نه؟

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:29
گلچین وب

غز هسته زردآلو در کنار طعم خوبی که دارد مضرراتی دارد که در ادامه می خوانید.

مغز هسته زردآلو به دلیل داشتن آمیگدالین به شدت برای بدن مضر است و مصرف آن توصیه نمی شود.

سوسن خدام کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان مرکزی بیان کرد : زردآلو مبنع غنی از فیبر، ویتامین C، ویتامینA و آهن، آنتی اکسیدان، بتاکاروتن و پتاسیم است.
با توجه به اینکه قند ساکاروز موجود در این میوه تابستانی آن را شیرین می کند، زردآلوهایی که رنگ نارنجی تیره دارند، حاوی بتاکاروتن بیشتری هستند، این ماده در پیشگیری از سرطان، کاهش خطر بروز بیماری های قلبی، سکته، آب مروارید بسیار مؤثر است، از شب کوری در سالمندان نیز تا حد بالایی می کاهد.

زردآلو ، خواص زردآلو ، هسته زردآلو

مضرات مصرف بیش از حد زردآلو

پتاسیم موجود در میوه زردآلو کاهش فشار خود را در افراد مبتلا به فشار خون بالا رقم می زند و این چنین به بهبود وضعیت سلامت سالمندان و همچنین به بهبود افسردگی در آنها کمک می کند.
فیبر موجود در زردآلو را عامل افزایش تدریجی قند خود است و با اشاره به اینکه این میوه میان وعده ای کم کالری محسوب می شود، خوردن مغز هسته ی زردآلو مضر است همچنین هسته این میوه حاوی آمیگدالین است که در بدن به تولید ماده ای تحت عنوان سیانید می انجامد که مانند سیانور عمل کرده و ممکن است در افراد اختلال تنفسی، فلج و حتی مرگ را منجر شود.
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت افزود: زردآلود را ترجیحاً به صورت روزانه خریداری شده و ظرف دو روز مصرف شود. زردآلوهای نرم، گوشتی و تازه برای مصرف انتخاب کرده و به هیچ عنوان زردآلود با رنگ زرد روشن را خریداری نکنید، چراکه دارای ترکیبات گوگردی است.
نکته دیگر در مورد نگهداری این میوه است که این میوه حتماً در زمان نگهداری در یخچال در کیسه پلاستیکی قرار داشته باشد و کودکان فقط انواع رسیده آن را مصرف کنند.

[ بازدید : 1392 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

“خواص ماهی” را بدانید تا سالم بمانید

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:36
گلچین وب

تمام خواص ماهی و فواید روغن ماهی برای سلامتی بدن

ماهی دارای ارزش تغذیه ای بسیار بالایی است و اکثر مواد مغذی مفید و ضروری برای انسان را به تنهایی داراست. ولی ویژگی مخصوص ماهی که آن را بین سایر مواد غذایی حائز اهمیت خاص ساخته است، نوع چربی موجود در آن است. در رابطه با ماهی باید گفت ماهی حاوی مواد مغذی مهمی است که اکثر مردم به اندازه کافی دریافت نمی کنند. ماهی حاوی پروتئین با کیفیت بالا، ید، ویتامین های مختلف و مواد معدنی است. در کل غذاهای دریایی دارای پروتئین بالا، چربی کم، کلسترول کم و همین طور دارای ویتامین ها و املاح می باشند.

افراط در مصرف چربی های حیوانی، سلامت قلب و عروق را به خطر انداخته و در نهایت منجر به سکته های قلبی و مغزی می شود. ولی ماهی و آبزیان با وجود آن که از دسته مواد غذایی حیوانی هستند با این حال نوع چربی موجود در آنها مشابه مواد گیاهی است و از اسیدهای چرب اشباع نشده به نام امگا 3 در آبزیان وجود دارد که اثرات بسیار مهمی در سلامت انسان به عهده دارد و در پیش گیری از بسیاری از بیماریها و کنترل و کمک به بهبود اختلالات و عوارض مختلف نقش مهم و سازنده ای به عهده دارد.

خواص ماهی ، خواص ماهی برای بدن ، خواص ماهی

مهمترین خواص ماهی برای انسان

فواید و خواص خوردن ماهی برای تمام اعضای بدن:

تاکید مکرر متخصصان تغذیه بر مصرف ماهی تا حدودی اهمیت نیاز بدن به امگا3 موجود در ماهی را نشان می دهد اما اینکه ترکیبات مفید موجود در ماهی چگونه می تواند در افزایش سلامتی و تقویت اعضای بدن موثر باشد بحثی عظیم و گسترده است که در ادامه با اصلی ترین آنها آشنا می شوید.

خواص ماهی برای تقویت و سلامت چشم:

دکتر امیلی چو از انستیتو ملی چشم امریکا می گوید: اسیدهای چرب امگا3 می تواند رادیکال های آزاد را در چشم خنثی کند، از آرایش جدید رگهای خونی جلوگیری می کند، التهاب چشم را کاهش می دهد و یا هر سه کار را انجام می دهد.ماهی غنی از امگا3 است که خطر «فساد لکه دار» که منجر به کوری می شود را کاهش می دهد. تحقیقات مشابه چنین یافته هایی را تأیید می کند. مطالعه ای از 681 مرد مسن آمریکایی نشان می دهد کسانی که 2 بار در هفته ماهی خوردند خطر فساد لکه دار 36 درصد کمتر از دیگران است. درمطالعه دیگری از 2335 مرد و زن بالای 50 سال که یکبار در هفته ماهی خوردند خطر بیماری 40 درصد کاهش یافت. در یک مطالعه مشخص شد مصرف منظم ماهی خطر ابتلا به زوال قرنیه را تا 42% در زنان کاهش می دهد.

خواص ماهی برای مبتلایان به صرع و تشنج

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد امگا 3 روغن ماهی می تواند فرکانس تشنج بیماران مبتلا به صرع را کاهش دهد.حدود 2.3 میلیون بزرگسال و حدود 470.000 کودک در ایالات متحده به صرع، یک بیماری عصبی مادام العمر با تشنج همراه است مبتلا هستند. در حال حاضر، یک مطالعه جدید ادعا می کند بیماران مبتلا به صرع می توانند در حملات تشنج با مصرف روزانه دوز کم امگا 3 روغن ماهی عوارض این بیماری را کاهش دهند.

خواص ماهی برای درمان و پیشگیری از افسردگی:

ماهی به پیشگیری و درمان افسردگی کمک می کند و شما را به انسانی شادتر مبدل می کند. افسردگی یک اختلال روانی جدی و فوق العاده شایع است. مشخص است که افسردگی، باعث غم و اندوه، کاهش انرژی و از دست دادن علاقه به زندگی و فعالیت ها می شود. آزمایش های کنترل شده متعدد نیز نشان دادند که اسیدهای چرب امگا 3 در برابر افسردگی مفید هستند و به طور قابل توجهی باعث افزایش اثربخشی داروهای ضد افسردگی می شوند. ماهی و اسیدهای چرب امگا3، هم چنین ممکن است به سایر اختلالات روانی مانند اختلال دو قطبی کمک کند.

خواص ماهی برای قلب و پیشگیری از سکته:

ماهی ممکن است خطر ابتلا به حملات قلبی و سکته را کاهش دهد.ماهی و سلامت قلبحملات قلبی و سکته دو نمونه از شایع ترین علل مرگ زودرس در جهان هستند. به طور کلی ماهی در زمره بهترین غذاهاییست که می توان برای داشتن یک قلب سالم مصرف نمود.

خواص ماهی ، خواص ماهی ، خواص ماهی برای کودکان

خواص ماهی برای قلب و


[ بازدید : 1429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

“خواص ماهی” را بدانید تا سالم بمانید

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:36
گلچین وب


[ بازدید : 871 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معجزه بینایی پس از 40 سال با کاشت تلسکوپ در چشم!

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:30
گلچین وب

مرد آمریکایی که بعد از چهل سال دوباره بینا شد

چشم ها بهترین نعمت و باارزش ترین ثروت ما انسان ها هستند.قدر این نعمت را مرد آمریکایی بسیار خوب میداند که بعد از چهل سال با کاشت تلسکوپ در

چشمش دوباره بینا شد. بینایی با ارزش ترین نعمت خدادادی است .دیدن زیبایی های جهان و هرآنچه که ما دوست داریم لطف خداوند به بندگانش است . در

دنیای امروزی خیلی از مردم از مشکلات بینایی رنج میبرند اما علم پزشکی در زمینه چشم پزشکی پیشرفت های قابل توجهی داشته است تا جایی که یک

مرد آمریکایی پس از چهل سال دوباره بینایی خود را به دست آورد.

یک مرد ساکن تگزاس که بینایی خود را در اثر عفونت و عمل لیزر چشم ناموفق از دست داده بود، اکنون پس از 40 سال و کاشت یک تلسکوپ ریز در چشمش برای نخستین بار توانست دوباره ببیند.

کاشت تلسکوپ در چشم ، عمل لیزر چشم ، کاشت تلسکوپ مینیاتوری چشم

به دست آوردن بینایی بعد از چهل سال با عمل کاشت تلسکوپ در چشم


جان جیمزسون یکی از چند بیماری است که پس از تائید این چشم بیونیک از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا در دو سال قبل از این درمان برخوردار شده است.

موفقیت این درمان بسیار حیرت انگیز بود. پس از کاشت این تلسکوپ در چشم جیمزسون در صبح، وی توانست ظهر همان روز یک منوی غذایی را بخواند.

وی در سه تا پنج سال اخیر تنها می توانست نور را تشخیص دهد.

این تلسکوپ مینیاتوری قابل کاشت توسط شرکت Vision Care ساخته شده و به عنوان بخشی از سیستم دید مرکزی بکار می رود. این تلسکوپ با استفاده از میکرواپتیک های زاویه باز مشابه تلسکوپ گالیله کار می کند و با کمک قرنیه می تواند تصاویر را تا 2.7 برابر اندازه واقعی شان در برابر چشم بزرگنمایی کند.

این محصول در حال حاضر برای استفاده در افراد بالای 65 سال مبتلا به مرحله نهایی دژنراسیون ماکولا تائید شده است و با برداشتن لایه جلویی چشم و قرار دادن مستقیم تلسکوپ بر روی شبکیه کاشته می شود.

تلسکوپ جیمزسون تنها چشم بیونیکی نبوده که در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته است. یک محصول دیگر موسوم به "دید دوم" نیز با کاشت الکترودهایی بر روی شبکیه کار می کند که به عدسی خارجی مرتبط شده و به عنوان یک دوربین برای ثبت و ارسال سیگنال ها به مغز فعالیت می کند.

شرکت گوگل نیز اخیرا یک عدسی چشم بیونیک را ثبت اختراع کرده است و برخی کارشناسان بر این گمانند که در آینده، توسعه بیشتر این حوزه می تواند به افراد دارای دید استاندارد نیز دید ابرانسانی ارائه کند.


[ بازدید : 898 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا میتوان از روغن زیتون برای سرخ کردن استفاده کرد

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:26
گلچین وب

آیا میتوان از روغن زیتون برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده کرد؟

خواص روغن زیتون برای سلامتی بدن:

روغن زیتون سلامت شریان ها را تامین می کند.

روغن زیتون مانع آسیب رساندن رادیکال های آزاد حاصل از چربی ها و روغن ها به سیستم قلبی- عروقی می شود.

• کلسترول خون و به خصوص نوع بد آن یعنی LDL را کاهش می دهد، بدون اینکه که نوع خوب آن یعنی HDL کاهش پیدا کند.

روغن زیتون از مسموم و اکسیده شدن LDL کلسترول جلوگیری می کند.

• یکی دیگر از خواص روغن زیتون این است که مانع رسوب پلاک ها در جدار شریان شده و در نتیجه مانع تنگ شدن شریان ها می شود.

• روغن زیتون به علت دارا بودن چربی های غیر اشباع MUFA باعث اتساع سرخرگ ها شده و از این طریق باعث کاهش فشار خون بالا و بیماری های قلبی می شود.

• تنظیم قند خون بدن از خواص روغن زیتون است.

حرارت دادن روغن زیتون ، خواص روغن زیتون ، فواید روغن زیتون

• روغن زیتون دارای آنتی اکسیدان های قوی مثل پلی فنول ها و فلاوونوئیدها می باشد که این آنتی اکسیدان ها باعث کاهش پر اکسیداسیون چربی ها در بدن و به دنبال آن کاهش استرس اکسیداتیو می شوند. در نتیجه بدن را از صدمه رادیکال های آزاد حفظ می کند و بدین طریق باعث کاهش ابتلا به انواع سرطان ، خصوصاً سرطان پوست، روده و سرطان پستان در زنان می شود.

• به علت خاصیت آنتی اکسیدانی روغن زیتون، دیواره سرخرگ ها را از گزند رادیکال های آزاد محافظت کرده و چسبیدن LDL را به دیواره سرخرگ ها و همچنین ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

روغن زیتون همچنین منبع طبیعی ویتامین E و حاوی اسیدهای چرب غیراشباع است اما به دلیل تولید مواد شیمیایی که در روند حرارت دیدن آن رخ می دهد کارشناسان تغذیه توصیه می کنند گزینه سالمتری مثل روغن "کلزا" را که در فرانسه اغلب استفاده می شود برای طبخ غذا جایگزین روغن زیتون کنید .

این روغن برای سرخ کردن های ملایم مثلا برای سیب زمینی و سبزیجات گزینه خوبی است و جایگزینی مناسبی برای کره در غذاها است. این روغن در ماهیتابه به خوبی گرم می شود و خطری برای سلامت بدن به همراه ندارد .

کارشناسان برای تهیه غذاهای متفاوت، روغن های مختلفی را پیشنهاد می کنند. برای مثال برای غذاهایی که زیاد سرخ می شوند روغن نارگیل، برای سالاد روغن زیتون و برای پخت و پز با حرارت ملایم روغن کلزا و برای سالاد و انواع چاشنی ها، روغن کدو و روغن آووکادو را توصیه می کنند .


[ بازدید : 634 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا جنگ جهانی سوم در راه است؟

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:24
گلچین وب

جنگ جهانی سوم منازعه ای فرضی است که مشخصا بعد از جنگ جهانی دوم (1939–1945) رخ خواهد داد. اما آیا واقعا جنگ جهانی سوم رخ خواهد داد؟

درمورد جنگ جهانی سوم اکثر صاحب نظران بر این موضوع توافق دارند که این منازعه مسلماً نبردی هسته ای بوده و طبیعتی ویرانگر خواهد داشت.

پس از جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم، آغاز جنگ سرد و توسعه، آزمایش و استفاده از سلاح های هسته ای، گمانه زنی های گسترده ای در مورد جنگ جهانی بعدی وجود داشت. مقامات کشوری و لشکری بسیاری از کشورها وقوع این نبرد را پیش بینی کرده اند و در بسیاری از کشورها این واقعه به صورت تخیلی بازسازی شده است. گستره مضامین استفاده شده دربارهٔ جنگ جهانی سوم از استفاده محدود ازسلاح های اتمی تا نابودی کامل سیاره زمین متغیر می باشد.

جنگ جهانی سوم  ، جنگ ، جنگ جهانی

احتمال وقوع جنگ جهانی سوم بعید است

"سرگئی لاوروف" این مطلب را در گفت وگو با روزنامه روسی "کومسومولکایا پراودا" بیان کرد.

وی گفت: کشورهای جهان همچنان مصیبت های جنگ جهانی دوم را به خوبی به یاد دارند و اجازه شعله ور شدن آتش جنگ جهانی جدیدی را نمی دهند.

لاوروف آمادگی روسیه برای ادامه پاسخگویی به فعالیت های خطرناک غرب مانند توسعه ناتو را مورد تاکید قرار داد.

وزیر امور خارجه روسیه افزود: کشورهای غربی سیاستی برنامه ریزی شده برای بازدارندگی توانایی روسیه و جلوگیری از تکامل اورآسیا دارند و پس از پایان دوره "ایوان مخوف" کسی نمی خواهد روسیه ای قوی و دارای اعتماد به نفس وجود داشته باشد.

ایوان مخوف روز 25 اوت 1530 در مسکو متولد شد و یکی از تزاران امپراتوری روسیه بود؛ این لقب را به خاطر جنایات بی بدیل ایوان در کشور روسیه به وی داده اند. ایوان چهارم از اواسط سلطنتش به دلیل خیانت بسیاری از بویارها «نجبای روسیه» دچار بدبینی شد و دست به قتل و کشتار زد. وی 12هزار نفر از بویارها را از بین برد و زمین های آنها را تصاحب کرد. ایوان مخوف پس از کشتار هزاران بویار دستور داد تا اهالی شهر نووگورد در شمال مسکو را که شورش کرده بودند، در رودخانه غرق کنند؛ جنون مرگبار ایوان تا جایی پیش رفت که پسر بزرگش را نیز به ضرب چوبدستی کشت. سرانجام ایوان مخوف در سن 55 سالگی در روز 18 مارس 1584 میلادی در مسکو بر اثر سکته قلبی درگذشت و در پی مرگش روسیه برای چندین دهه دچار آشوب و هرج و مرج گردید


[ بازدید : 743 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زایمانی که به قطع شدن پای مادر ختم شد!

پنجشنبه 13 خرداد 1395
3:19
گلچین وب

زایمان خطرناک مادر انگلیسی و قطع شدن پای او پس از زایمان

زایمان خطرناک مادر انگلیسی سوژه ای است که در آن پس از زایمان مادر انگلیسی پاهای خود را از دست داد. زایمان یک پروسه بسیار حساس و مهم برای مادر و فرزند است که باید در محیطی پاکیزه و مجهز صورت بگیرد وگرنه حوادثی را به بار خواهد آورد که قابل جبران نیست.

به گفته این مادر انگلیسی کادر پزشکی بیمارستان مقصر اصلی قطع شدن پاهایش پس از زایمان هستند.

قطع شدن پای مادر پس از زایمان ، مادر انگلیسی ، زایمان خطرناک مادرانگلیسی ، بیمارستان ، زایمان ، زایمان خطرناک ، نوزاد ، عکس قطع پای مادر پس از تولد نوزادش

زایمانی که به قطع شدن پاهای مادر ختم شد

مادر 36 انگلیسی که برای به دنیا آوردن نوزادش دو پای خودش را از دست داد. Ella Clarke نام زنی است که خبر زایمان تلخ و دلخراشش همگان را تحت تاثیر قرار داد. این مادر که اهل انگلستان است برای به دنیا آوردن فرزند هشتم خود راهی بیمارستان می شود. Ella نوزاد خود را به صورت سزارین به دنیا آورد اما به دلیل خونریزی های بسیاری که بعد از جراحی داشت وی به مدت 24 روز تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. کادر پزشکی بیمارستان پس از بررسی های لازم دلیل خونریزی را رحم مادر دانستند و در نتیجه آن را در آوردند. مادر به مدت 6 روز و به دلیل لختگی خون که در بدن وی پدید آمده بود به کما می رود و وقتی به هوش می آید پاهای خود را می بیند که قطع شده است.

Ella مقصر اصلی این جریان را کادر پزشکی بیمارستان می داند. همسر وی هم که به حرفه مکانیکی مشغول است ابراز نگرانی کرده است.

قطع شدن پای مادر پس از زایمان ، بیمارستان ، زایمان ، زایمان خطرناک ، نوزاد ، عکس قطع پای مادر پس از تولد نوزادش ، قطع پا ، کما ، Ella


[ بازدید : 733 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فال روز شنبه 1 خرداد 1395

شنبه 1 خرداد 1395
0:00
گلچین وب

فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 فال روزانه شنبه 1 خرداد 1395,فال فردا 1 خرداد

popmusic.nasrblog.com/فال-روزانه-شنبه-1-خرداد-95.html
13 hours ago - فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 ... اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید ...

فال روز شنبه 1 خرداد 1395 فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 , فال 95/3/1 - نمناک

namnak.nasrblog.com/فال-روز-شنبه-1-خرداد-1395.html
فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 , فال 95/3/1 , فال فردا شنبه 1 خرداد 95 , فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 , فال 1 خرداد 95 , فال روزانه 1 خرداد 95,فال روزانه 1/3/95 , فال امروز شنبه 1 ...

فال روز شنبه 1 خرداد 1395 - نمناک

namnak.com/30959-فال-روز-1-خرداد-1395.html
2 hours ago - فال روزانه و فال واقعی و فال شنبه 1 خرداد 95 و فال ماه تولد را در نمناک بخوانید.

فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 :: پیکس لاو | PixLove |فیلم و عکس

pixlove.blog.ir/post/فال-روزانه-شنبه-1-خرداد-95
6 hours ago - فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 , فال 95/3/1 , فال فردا شنبه 1 خرداد 95 , فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 , فال 1 خرداد 95 , فال روزانه 1 خرداد 95,فال روزانه 1/3/95 ...

فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 - امروز

ahw7.ir/news/15876
11 hours ago - فال روزانه شنبه 1 خرداد 1395, فال فردا 1 خرداد 95 ,فال 1 خرداد 95,فال روزانه 1 خرداد 95,فال روزانه95/3/1,فال 1 خرداد 1395,طالع بینی روزانه شنبه 1 ...

فال روزانه متولدين خرداد ماه روز شنبه 1 خرداد 1395 – فال و طالع بینی ...

persianfal.sitesovan.ir/tag/فال-روزانه-متولدين-خرداد-ماه-روز-شنبه-1/
1 day ago - فال روزانه متولدین بهمن ماه روز شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ,فال روزانه برای کسانی که مهر به دنیا آمده اند روز شنبه ۱خرداد ۱۳۹۵ ,فال امروز روز شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ...

فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/03/01 | فال 1 خرداد 1395 | فال روز ...

newsme.blogsky.com/1395/.../فال-روزانه-و-طالع-بینی-ماه-تولد-13...
14 hours ago - فال روزانه و طالع بینی ماه تولد 1395/03/01 | فال 1 خرداد 1395 | فال روز شنبه 1 خرداد 1395. آرشیو فال روزهای قبلی · فال روزانه چهارشنبه 20 خرداد 1394.

فال روزانه شنبه 1 خرداد 1395 | سیمرغ - خبر پو

khabarpu.com › ... › فال روزانهفال روزانه شنبه 1 خرداد 1395
8 hours ago - دوست عزیز سیمرغ بعد از ظهر هر روز فال روز بعد را برای شما تهیه و ارائه می نماید، این فال شامل متولدین ماه های مختلف سال می باشد و شما می توانید با ...

فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 جمعه 31 اردیبهشت 1395 - دانلود جدید 95

newdownload1395.rozblog.com/.../فال-روزانه-شنبه-1-خرداد-95.ht...
13 hours ago - فال روزانه شنبه 1 خرداد 1395,فال فردا 1 خرداد 95 ,فال 1 خرداد 95,فال روزانه 1 خرداد 95,فال روزانه95/3/1,فال 1 خرداد 1395,طالع بینی روزانه شنبه 1 خرداد ...

فال امروز شما جمعه 31 اردیبهشت 95،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد

www.akairan.com/talebini/fale-roozaneh/falroozaneh.html
فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,فال 1395 فال حافظ,fal hafez فال امروز شما,فال تو,فال تولد,فال روزانه حافظ. ... فروردین, اردیبهشت, خرداد, تیر, مرداد, شهریور, مهر, آبان, آذر, دی, بهمن, اسفند. روز: 1, 2, 3, 4 ..... فال امروز شما سه شنبه 31 خرداد 90 - آکا.

فال روزانه شنبه 25 ارديبهشت 1395

dastband-talaei.rozblog.com/post/625
فال روزانه شنبه 25 ارديبهشت 1395 1 . فال روز شنبه 25 اردیبهشت 1395 - نمناک ... فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 اردیبهشت 1395 ، فال شنبه 25 اردیبهشت -

خبرگزاری آریا - فال روز شنبه 1 خرداد 1395

www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...فال-روز-شنبه-1-خرداد-...
2 hours ago - برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش روی خودتان در روز شنبه 1 خرداد ماه 1395 و متناسب با ماه تولدتان فال روزانهسایت نمناک را بخوانید. تاریخ انتشار ...

فال روز شنبه 1 خرداد 1395 - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=فال+روز+شنبه+1+خرداد+1395
فال روز شنبه 1 خرداد 1395. برنامه اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برنامه تمرینی و سفر این ...

فال روز 2 خرداد 1395 | عکس ,عکس های جالب و دیدنی

picture.iranoo.ir/2016/05/20/فال-روز-2-خرداد-1395/
12 hours ago - فال 2 خرداد 1395,طالع بینی روزانه خرداد 2 خرداد 95, ... فال روز 2 خرداد 95,فال روزانه 2 خرداد 95,فال امروز 2 خرداد 95,فال روز شنبه 2 خرداد 95,فال روزانه ... فال روزانه شنبه 1 خرداد 95 می 20, 2016; فال روز جمعه

[ بازدید : 752 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا

جمعه 31 ارديبهشت 1395
23:58
گلچین وب

چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا - نمناک

namnak.com/30946-چهره-های-خبر-ساز.html
1 day ago - چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ..... چهره های خبرساز هفته از سوشا مکانی تا خودکشی دختر جوان + تصاویر; چهره های خبرساز ...

چهره هاي خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گوارديولا

sos-chilli.rozblog.com/post/974
چهره+های+خبر+ساز+هفته+از+داش+فرمان+تا+عبدالله+گواردیولا چهره های خبر .... سال گذشته خبرساز شد تا در کنداکتور مجموعه های مناسبتی ماه مبارک رمضان قرار ... 28 .

چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا - خبر ایرونی

khabariruni.tk/.../چهره+های+خبر+ساز+هفته+از+داش+فرمان+تا+عبدال...
چهره های خبر ساز این هفته از دختر 21 ساله ای که برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفت تا حمله ی یک روزنامه به مراسم تقدیر از ناصر ملک مطیعی.

چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا

macho.ir/.../چهره+های+خبر+ساز+هفته+از+داش+فرمان+تا+عبدالله+گ...
چهره های خبر ساز این هفته از دختر 21 ساله ای که برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفت تا حمله ی یک روزنامه به مراسم تقدیر از ناصر ملک مطیعی.

هر هفته خرید یک بازیکن طلایی برای پرسپولیس | کمتر کسی تصور

www.ghatreh.com/.../هفته-خرید-بازیکن-طلایی-برای-پرسپولی...
1 day ago - از میان نام های بزرگی که برای پرسپولیس در این مقطع اسم آورده می شود می توان به وحید امیری، ... یک هفته هفتچهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ...

ایران خبر - کمدی عاشقانه دنیا، ساسی و طلا!

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../کمدی-عاشقانه-دنیا-ساسی-طلا
2 days ago - یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ... ویژه برنامه نوروز 95 یکی از شبکه های ماهواره ای و دعوت از ساسی مانکن به عنوان یکی از ... دنیا خانم تا چند وقت پیش چندان خبرساز نبود، فقط در یک مورد و تصادف پورشه زردرنگی که ...

ساخت سریال علی البدل برای رمضان 95

rk9.ir/news/5314
Apr 16, 2016 - ... زمستان سال گذشته خبرساز شد تا در کنداکتور مجموعه های مناسبتی ماه مبارک رمضان قرار ... چهره های خبر ساز هفته، از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ...

مایا دیاب خواننده همیشه خبرساز عرب | مجله اینترنتی کهلیک

kahlek.ir/index.php/post129011
Feb 2, 2016 - در همین زمینه؛ چندی پیش مایا دیاب با حضورش در برنامه “متهم” خبرساز شد. این برنامه با ... مدتی نیز خبر دعوت تروریست های داعش از او برای پیوستن به "جهاد نکاح" خبر ساز شده بود. ... یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا.

در اینستای ستاره های خارجی چه خبر است؟ (۲۳) - مجله راگا | مجله راگا

magazine.raganews.ir/115360/
Feb 15, 2016 - یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا .... بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. .... ۲۶٫ «نائومی کمپبل» در کنار «ریحانا»؛ تصویری از دو تا از موفق ترین زنان سیاه پوست.

10 حاشیه خبرساز «حاج کاظم» سینمای ایران | irctr

irctr.ir/art/14586067945sr67
Mar 22, 2016 - 10 حاشیه خبرساز «حاج کاظم» سینمای ایران پرویز پرستویی،بازیگر ... هو شدند · یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا · آتنه فقیه نصیری: ... او خطاب به بهروز وثوقی بازیگر سینمای سال های قبل از انقلاب نوشت: «سلام ...

برچسب ها - ناصر ملک مطیعی

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/ناصر%20ملک%20مطیعی
یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا. به لبخند شما ... مراسم تلویزیونی به تجلیل از یکی از عناصر فیلم های... حاشیه ... و ناصر ملک مطیعی هم نقش فرمان را برای در... را گفتم .... دیگر خبرساز شد و تصویر ناصر ملک مطیعی بازیگر قدیمی.

قهرمان لیگ برتر با جامش به «خندوانه» آمد/ قیاس سرمربی استقلال ...

www.poparena.ir/.../-قیاس-سرمربی-استقلال-خوزستان-با-گواردی...
12 hours ago - در ادامه یکی از مسئولین این باشگاه اعلام کرد که ویسی در سال های آتی هم در ..... فیلم و سینما | یک هفته هفتچهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا.

سال 2015 در هالیوود چه گذشت؟ - کیهانه

www.keyhaneh.com › ستاره ها و چهره هاچهره ها
Dec 31, 2015 - اتفاق های خوب و بد زیادی در جهان ستاره ها رخ داد که ما در اینجا نگاهی کلی به برخی از داغ ترین اخبار آن می اندازیم. ... گروه وان دایرکشن هم جزو گروه های خبرساز امسال بود. ابتدا زین مالک .... یک هفته هفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ...

peetaah : در اینستای ستاره های خارجی چه خبر است؟ (26) - peetaah

peetaah.me › چهره ها
Mar 7, 2016 - در این مطلب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را ... peetaah : یک هفتههفت چهره؛ از داش فرمان تا عبدالله گواردیولا ... بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند.

[ بازدید : 771 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به گلچین وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]